Forum gildi Sunwell Envoys

Forum gildijne


#1 2008-12-21 08:56:45

Woob

Administrator

7427138
Zarejestrowany: 2008-12-20
Posty: 38
Punktów :   

Mag

Podstawy
Magowie z Warcrafta skoncentrowali swoją moc wewnątrz Dalaranu. Po zniszczeniu tegoż królestwa przez Płoniący Legion, ich cząstki mocy dotarły nawet do odległych zakątków świata.

Mag jest bardzo ważnym i pomocnym kompanem. Jedną z najpotężniejszych jego umiejętności jest „Polymorph”. Który pozwala wyłączyć z walki potworów atakujących drużynę. Mag może również używać teleportacji, pozwala mu to na szybsze podróżowanie. Magowie mogą także robić jedzenie i picie, aby pomóc wszystkim szybciej zregenerować się po walce.

Zalety
-Może tworzyć Jedzenie i Picie
-Ma mocne czary Area of Effect (Masowego Zasięgu)
-Potrafi się teleportować

Wady
-Trudno walczy mu się z potworami odpornymi na zaklęcia
-Może być szybko i łatwo zabity w pewnych sytuacjach
-Może nosić tylko cloth armor.

Rola w druzynie
Jeśli szukasz kogoś, kto może wprowadzić do świata dużo bólu, Mag będzie dobrym wyborem. Z ich atakami żywiołów oraz arcane, bezpiecznie jest znaleźć wroga, który nie będzie odporny na dane zaklęcia. Obrażenia to imię stylu gry Maga, oni robią to dobrze. Ich arsenał zawiera trochę mocnych zaklęć do kontrolowania tłumu, a także korzystając z umiejętności, trzymać hordy z daleka, faktycznie te zaklęcia mogą być użyte na większości typów kreatur w grze, czyniąc ich dotychczas szalenie cennych do tej czynności. Nie mówimy ci jak masz grać, to jedna z fascynujących praktyk, aby codziennie odkrywać nowe tajniki.

Dozwolone Rasy : Ludzie, Gnomy, Nieumarli, Trolle, Drenai i Krwawe Elfy (w przyszłości)
Standardowe paski : Health/Mana
Typy zbroi : Cloth
Dozwolone bronie : Staves, Wands, Daggers (do nauczenia), Swords (do nauczenia)

-„Ice Armor” i „Frost Armor” nie mogą działać jednocześnie
-Zamrażające efekty z „Ice Armor” i „Frost Armor” nie działają jednocześnie

Arcane Magic   

Arcane Intellect (Buff)
Zwiększa Inteligencję wybranego celu o X, na Y minut. Zawsze miej aktywną tą umiejętność na sobie, użyj jej też na innych graczach, którzy również potrzebują tego buff-a.
   
Arcane Brilliance (Party Buff)
Dodaje błyskotliwość członkom twojej drużyny, zwiększa ich Inteligencję o X, na 1 godzinę. Wymagany składnik: Arcane Powder. Jest dostępne tylko dla graczy powyżej 56 poziomu, do nauczenia poprzez specjalną książkę.
   
Arcane Missiles
Rozpoczyna „Arcane Misslies” na wroga, zadaje X obrażeń każdej sekundy, przez Y sekund. Ten czar ma widowiskową animację. „Arcane Misslies” nie może być użyty, gdy jest się wyciszonym (silenced).
   
Polymorph
Transformuje wrogą bestię, Humanoida lub Kreatury w owieczkę, zmuszając go do włóczenia się na czas trwania czaru. Podczas włóczenia się, owieczka nie może atakować lub używać magii, ale będzie bardzo szybko regenerować swoje Zycie. Tylko jeden wrogi cel naraz może być przeobrażony, najmniejsze obrażenie spowoduje jego powrót do normalnej formy, jeśli to możliwe, spowoduje, że przeciwnik zsiądzie z „mounta”. Jest także wzmożona szansa na przełamanie czaru, gdy jest on użyty na jakimś graczu. Gracze dostają krótszy czas trwania czaru i większą szanse na wyrwanie się, dlatego zwykle efekt nie przekracza 15 sekund. Kilkukrotne użycie czaru na jednym, wybranym celu spowoduje zmniejszenie czasu trwania każdego efektu.
   
Dampen Magic
„Dampen magic” zmniejsza efekty od magii na wybranym członku drużyny. Obniży to otrzymane obrażenia od szkodliwych czarów o X oraz leczących czarów o Y. Ostatnie Z minut. Użyj tego, aby chronić swoich sojuszników od złośliwych czarów, ale pamiętaj, że obniża to efekty leczenia, które są na nich użyte.
   
Amplify Magic
Wzmacniająca magia, która używana na członkach drużyny, zwiększa ich zadawane obrażenia od czarów, lecz zwiększa skuteczność czarów leczących. Ostatnie Z minut. Może to być bardzo przydatne, dla kogoś, kto chce być efektywniejszym na leczenie i nie zależy mu na dużych obrażeniach.
   
Arcane Explosion (AOE)
Tworzy eksplozję tajemniczej magii wokół maga, zadając od X do Y obrażeń wszystkim celom znajdującym się w zasięgu Z jardów. Ta umiejętność jest przydatna, kiedy jesteś otoczony przez wrogów
   
Detect Magic
Wykrywa korzystne magiczne efekty na celu, na X minut. To jest umiejętność informacyjna. Jest przydatna, aby określić z jakich wspomagaczy korzysta nasz przeciwnik, dzięki czemu będziesz wiedzieć jakim stylem go zaatakować lub na co jest on podatny. Jeśli możesz jeszcze usunąć te wspomagacze, będzie jeszcze lepiej.
   
Remove Lesser Curse
Usuwa 1 klątwę z sojuszniczego celu. Klątwy mogą przez dłuższy czas zadawać obrażenia i są wkurzające. Użyj tego na sobie i przyjaciołach, aby je zlikwidować.
   
Blink
Teleportuje castera kawałek do przodu, uwalniając się i wyswobadzając ze wszystkiego, co więziło Maga. „Blink” jest lubianym zaklęciem. Ma wiele zastosowań, od uciekania od czarów przeciwników do pomocy w zwiedzaniu i podróżowaniu. „Blink” niweluje efekty oszałamiające.
   
Mana Shield
Absorbuje X obrażeń psychicznych, kosztem many. Ostatnie Y minut. Jest to dobry czar, kiedy masz kłopot i jesteś bliski śmierci. Ponieważ zabiera to manę, musisz mieć nadzieję, że potwór zginie prędzej od ciebie (zwykle w sytuacjach drużynowych).
   
Counterspell
Kontruje czar wroga X% czasu, zapobiega go od użycia tego czaru i innych czarów z tej szkoły magii przez 10 sekund. Ta umiejętność jest użyteczna przeciwko innym casterom. Pamiętaj, że potwory będą bardzo złe, gdy użyjesz tego na nich.
   
Mage Armor
Zwiększa odporność na wszystkie rodzaje magii o X i pozwala zwiększyć o Y% regeneracji Many podczas czarowania. Ostatnie Z minut.
   
Slow Fall
Zmniejsza prędkość spadania na X sekund. Możesz użyć tej umiejętności do skakania z dużych wysokości, aby nie doznać obrażeń. Ta umiejętność wymaga składnika.
   
Teleport
Teleportuje Maga do miasta X. Musisz nauczyć się podróżować do różnych lokacji. Ta umiejętność również wymaga składnika.
   
Portal
Tworzy portal, aby teleportować swoją grupę, do miasta X. Musisz nauczyć się podróżować do różnych lokacji. Ta umiejętność wymaga składnika. Każdy portal ma oddzielny czas ładowania.
   
Arcane Blast
Uderza cel z siłą od X do Y obrażeń. Za każdym razem gdy czarujesz Arcane Blast, czas rzucania czaru jest zmiejszony gdy jego koszt many zwiększony. Efekt sumuje się 3 razy i działa przez Z sekund
   
Invisibility
Zanika castera przez 5 sekund do niewidzialności, redukując agresję przez kazdą sekundę. Efekt może zostać przerwany przez każdą czynność. Kiedy jestes niewidzialny, możesz widzieć tylko niewidzialnych lub osoby, które widzą niewidzialnych.
   
Spellsteal
Kradnie pożyteczny magiczny efekt (buff) z przeciwnika. Efekt działa do X minut.



Conjuration
Zapodaj te wyczarowane przedmiotu dla swoich członków drużyny, kiedy będą tego potrzebować. Możesz przygotować trochę przed walką, aby później nie tracić czasu między walkami.     Conjure Food
Wyczarowuje X bochenków chleba, aby zapewnić magowi i jego sojusznikom coś do jedzenia.
   
Conjure Water
Wyczarowuje X butelek wody, aby zapewnić magowi i jego sojusznikom coś do picia.
   
Conjure Mana Stones
Wyczarowuje Kamienie Many: Agat, Nefryt lub Rubin mogą być użyte, aby szybko przywrócić posiadaczowi manę. Używaj ich w ekstremalnych sytuacjach.


Fire Magic
Staraj się używać tych umiejętności przeciwko wrogom, którzy nie są odporni na obrażenia od ognia.    
Fire Blast
Uderza wroga ogniem zadając X do Y obrażeń.
   
Fireball
Miota kulę ognia, która zadaje X do Y obrażeń od ognia i dodatkowe A obrażeń przez Z sekund.
   
Flamestrike (AOE)
Tworzy słup ognia, paląc wszystkich wrogów wewnątrz od X do Y obrażeń od ognia i dodatkowe Z obrażeń przez A sekund.
   
Fire Ward
Absorbuje X obrażeń od ognia. Ostatnie Z minut. Użyj tej umiejętności gdy walczysz z przeciwnikiem władającym ogniem.
   
Scorch
Atakuje wroga od X do Y obrażeń od ognia.
   
Molten Armor
Zadaje X obrażeń atakującemu, zwiększa szanse na krytyczne uderzenie o 3%, zmiejsza szanse na otrzymanie krytycznego uderzenia o 5%. Ostatnie Z minut


Frost Magic
Staraj się używać umiejętności z tej grupy przeciwko potworom, którzy nie są odporni na magię zimna.    

Frostbolt
Uwalnia pocisk lodu na wroga, zadając od X do Y zamrażających obrażeń, obniża również prędkość poruszania się na Z sekund. Ta umiejętność jest przydatna aby zatrzymać uciekających wrogów, zanim wezwą oni pomoc.
   
Frost Armor
Wzmacnia pancerz o X. Jeśli wrogowie uderzą castera, mogą zostać spowolnieni do Y% oraz ich ataki zwolnione do Z% normalnej szybkości. Ostatnie A sekund.
   
Blizzard (AOE)
Odłamki lodu na zaznaczonym terenie zadają X obrażeń w ciągu Y sekund.
   
Cone of Cold
Cele w stożku z przodu maga otrzymują X do Y zamrażających obrażeń i są spowolnieni do Z% ich normalnej prędkości na N sekund. Ten czar może być przydatny przy ucieczce.
   
Ice Armor
Wzmacnia pancerz o X i odporność na zimno o Y. Jeśli wrogowie uderzą maga, ich prędkość poruszania się może zostać spowolniona o Z% i ich ataki o A%. Ostatnie B minut.
   
Frost Nova
Uszkadza pobliskich wrogów od X do Y zamrażających obrażeń i zamraża ich w miejscu do Z sekund. To główna umiejętność Maga. Jest bardzo użyteczna, aby zatrzymać wrogów, którzy cię ścigają, aby pozwolić ci uciec. Może być również użyta w walce, aby zatrzymać uciekających wrogów. Dobre do skracania powrotów w PvP. To jest przemyślany zamrażający efekt. Zada obrażenia wrogom odpornym na tego typu efekty.
   
Frost Ward
Absorbuje X zamrażających obrażeń. Ostatnie Y minut.
   
Ice Lance
Uderza wroga z siłą od X do Y obrażeń. Zadaje potrójne obrażenia przeciwko zamrożonym celom.


http://www.wowsignature.com/upload/sign-woob.png

"W dupie mam przeznaczenie, ta skrzynia jest moja"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nieziemskieistoty.pun.pl www.slrr-polmulti.pun.pl www.pretorian.pun.pl www.cycling-manager.pun.pl www.biedroneczki.pun.pl