Forum gildi Sunwell Envoys

Forum gildijne


#1 2008-12-21 10:25:59

Woob

Administrator

7427138
Zarejestrowany: 2008-12-20
Posty: 38
Punktów :   

Warlock

Podstawy
Czarnoksiężnicy to mistrzowie cienia, płomieni i demonicznych mocy. Na swoich wrogów zsyłają choroby i rzucają na nich klątwy. Na polu bitwy miotają pociskami ognistej lub mrocznej energii oraz przyzywają przerażające demony do pomocy. Mimo że ich głównym zadaniem jest sianie zniszczenia, potrafią też wspomagać sojuszników a nawet przyzywać innych graczy przy pomocy odpowiednich rytuałów.

Zalety
-Posiada zdolność do przyzywania i kontrolowania demonów.
-Potrafi stworzyć Healthstone'y dla swoich towarzyszy, co pomaga utrzymać im się przy życiu.
-Może przywołać innych członków drużyny przy użyciu czaru Ritual of Summoning.
-Posiada własnego, demonicznego wierzchowca.
-Potrafi wysysać życie z wroga i leczyć siebie.

Wady
-Niektóre z jego czarów i umiejętności wymagają Soul Shardów.
-Może nosić tylko cloth armor.
-Słaby w walce wręcz.

Rola w druzynie
Czarnoksiężnicy posiadają zarówno potężne zaklęcia raniące przeciwników (głównie zadające obrażenia podczas ich trwania, tzw. DoT'y) oraz debuffy współpracujące ze zdolnościami innych członków drużyny. W zanadrzu mają wiele klątw na różne okazje co czyni ich najlepszymi debufferami w grze. Świetnie sprawdzają się też w kontrolowaniu tłumów (crowd control) przy użyciu czarów takich jak Seduction czy Banish. Wspomagają drużynę tworząc dla jej członków magiczne kamienie o różnych właściwościach.

Demoniczni towarzysze Czarnoksiężników zapewniają swoim mrocznym panom wsparcie w boju, atakując ich wroga i poszerzając wachlarz dostępnych im możliwości.


Dozwolone Rasy : Ludzie, Gnomy, Orkowie, Taureni, Nieumarli, Krwawe Elfy
Standardowe paski : Health/Mana
Typy zbroi : Cloth
Dozwolone bronie : Wands, Daggers, Swords (do nauczenia), Staves (do nauczenia)


Affliction
   
Corruption - wywołuje chorobę na wybranym celu zadającą X obrażeń w czasie Y sekund. Corruption może działać razem z czarem Shadow Word: Pain Kapłana.             

Curse of Weakness - ataki przeklętego celu zadają X mniej obrażeń przez Y sekund. Użyteczne w krótkich walkach.

Curse of Recklessness - zwiększa obrażenia zadawane przez cel o X, ale redukuje jego pancerz o Y przez Z sekund. Dobre zaklęcie do walki w grupie, przydatne zwłaszcza do uniemożliwienia potworom ucieczki.

Curse of the Elements - przeklina cel, zmniejszając jego odporność na ogień i zimno o X przez Y minut. Jest do bardzo dobry czar kiedy grasz razem z innymi casterami. Dodatkowym efektem zaklęcia jest zwiększenie obrażeń zadawanych celowi od ognia i zimna o Z%.

Curse of Agony - przeklina cel, zadając X obrażeń od cienia przez Y sekund. Powoduje znaczne obrażenia. Efekt tej klątwy pozostaje na celu nawet jeżeli postać która ją rzuciła zginie lub opuści dany obszar.

Curse of Shadow - przeklina cel, zmniejszając jego odporność na cień i Arcane o X przez Y minut. Dodatkowym efektem zaklęcia jest zwiększenie obrażeń zadawanych celowi od cienia i Arcane o Z%.

Curse of Doom - przeklina cel nadchodzącą zagładą, zadając X obrażeń od cienia po Y minutach. Jeżeli cel zginie od tych obrażeń, istnieje szansa na przywołanie Doomguarda. Klątwa nie może zostać rzucona na innych graczy.

Curse of Tongues - zmusza cel do mówienia w demonicznym języku co wydłuża jego czas rzucania czarów o połowę.

Drain Life - wysysa życie celu i leczy castera. Tej zdolności używa się zarówno do zadania obrażeń jak i wyleczenia siebie. Drain Life to dobry czar przeciwko wysokopoziomowym potworom którym często udaje się odeprzeć twoje czary. Mimo iż Drain Life może zostać odparte, powinienieś probować je rzucić tak długo aż się uda.

Life Tap - zamienia życie na manę. Kiedy potrzebujesz many, rzuć Life Tap, a potem wyśsij życie z wroga. Od rangi 3 i wyżej, ten czar korzysta z bonusów do siły czarów, które posiadasz.

Drain Mana
- wysysa co sekundę X many wroga i przekazuje ją casterowi.

Drain Soul - wysysa duszę celu, zadając X obrażeń od Shadow przez Y sekund. Jeżeli cel umrze w tym czasie (i dostaniesz za jego śmierć punkty doświadczenia lub honoru) to otrzymasz Soul Shard potrzebny w innych zaklęciach.

Fear - sprawia, że cel zaczyna uciekać. Jest to znakomity czar do kontrolowania tłumów. Pozwala też uciec od zagrożenia w kryzysowej sytuacji. Bądź ostrożny używając tej zdolności, ponieważ uciekający potwór może zwrócić na ciebie uwagę swoich sojuszników. Z tego powodu nie powinienieś używać tej zdolności w podziemiach. Gracze posiadają zwiększoną szansę na przerwanie tego efektu i rzadko pozostają pod jego wpływem na dłużej niż 15 sekund. Bardzo śmieszny czar.

Howl of Terror - zawyj, sprawiając że wszyscy przeciwnicy w zasięgu X jardów od ciebie będą uciekać przez Y sekund. Świetna zdolność kiedy jesteś otoczony w grze PvP.

Death Coil - wysysa X życia wroga i przekazuje je rzucającemu czar. Dodatkowo, sprawia że trafiony przeciwnik przez kilka sekund ucieka od castera.

Seed of Corruption - zatapia w celu demoniczne ziarno, zadając X obrażeń od cienia w czasie Y sekund. Kiedy cel otrzyma wszystkie obrażenia lub umrze, ziarno zada X obrażeń wszystkim przeciwnikom w odległości 15 jardów od celu. Jeden Czarnoksiężnik może rzucić na cel tylko jeden czar typu Corruption naraz.



Demonology

Shadow Ward - absorbuje obrażenia od cienia. Dobra zdolność kiedy wiesz, że potwór używa zaklęć z tej szkoły magii.

Demon Skin - zwiększa regenerację życia i pancerz. Zawsze powinieneś tego używać.

Demon Armor - zwiększa odporność na Shadow, pancerz i regenerację życia. Zastępuje Demon Skin i również powinno być zawsze włączone.

Detect Lesser Invisibility - pozwala wykrywać niewidzialnych.

Sense Demons - pokazuje Demony na minimapie.

Banish - wypędza cel, sprawiając że nie może nic zrobić ale też nie może zostać zraniony przez X sekund. Możesz wypędzić tylko jeden cel naraz. Działa tylko na Demony i Żywiołaki.

Eye of Kilrogg - przywołuje Oko nad którym masz pełną kontrolę. Możesz oddalić się nim od swojej postaci i używać do zwiedzania nieznanych terytoriów. Przywołane Oko jest zawsze w trybie skradania (podobnym do umiejętności Łotrzyka) i posiada tylko 1 punkt życia. Oko nie może latać ale z powodzeniem "wchodzi" po schodach. Inni gracze widzą Oko. Potwory nie zaatakują ciebie jeżeli zobaczą to Oko więc możesz używać go do sprawdzenia co kryje dane miejsce zanim tam się udasz. Ten czar wymaga ciągłej koncentracji i zostanie przerwany jeżeli ktoś zaatakuje Czarnoksiężnika.

Summon Felsteed/Dreadsteed - przywołaj własnego demonicznego wierzchowca! Konie pozwalają podróżować dużo szybciej i świetnie wyglądają.

Unending Breath - oddychaj pod wodą! Możesz rzucić ten czar też na innych graczy!

Enslave Demon (wymaga Soul Shardu) - opanuj wybranego demona na krótki okres czasu. Zniewolony demon będzie ci posłuszny i zaatakuje twoich wrogów. Kiedy próbujesz ciągle ujarzmiać tego samego demona, rośnie szansa że wyrwie się z twoich więzów. Bardzo ciekawy i użyteczny czar. Dobrym pomysłem jest rzucenie na demona klątwy Curse of Shadow co obniży jego odporność na Enslave. Nie możesz użyć tego zaklęcia na potwory "zajęte" przez innego gracza. Czaru nie można rozproszyć.

Ritual of Summoning (wymaga Soul Shardu) - rozpoczyna rytuał, który przywoła zaznaczonego członka drużyny. Wymaga trzech osób (Czarnoksiężnik i dwóch pomocników). Aby użyć tej umiejętności, najpierw zaznacz w oknie drużyny lub raidu osobę, którą chcesz przywołać. Następnie rzuć zaklęcie. Będziesz potrzebował dwóch pomocników (tylko członków drużyny) aby kliknęli PPM na portal i nie robili nic aż rytuał się zakończy (trwa to kilka sekund). Portal zniknie i pojawi się przywoływana osoba. Jeżeli Rytuał nie zadziała, spróbuj ponownie (nieudany czar nie zabiera Soul Shardu). Jeżeli Czarnoksiężnik chce przywołać kogoś będąc w podziemiach (instance) to jego cel również musi znajdować się w tym samym instance. Przywoływana osoba musi potwierdzić, że zgadza sie na przywołanie. To zaklęcie nie działa na duchy.

Health Funnel
- leczy demonicznego towarzysza kosztem punktów życia castera tak długo jak Czarnoksiężnik utrzymuje ten czar. Jeżeli po tej operacji potrzebujesz życia, użyj czary Drain Life, mikstury lub poproś kogoś o leczenie.

Fel Armor - otacza castera demoniczną energią, zwiększając liczbę punktów życia odzyskiwanych dzięki zaklęciom o X% i i obrażenia zadawane czarami o Y. Wyklucza Demon Armor.

Soulshatter (wymaga Soul Shardu) - zmniejsza szansę że staniesz się celem ataku o 50% dla wszystkich przeciwników w zasięgu 50 jardów.


Stones

Healthstone (wymaga Soul Shardu) - tworzy Healthstone działający jak mikstura życia.

Soulstone (wymaga Soul Shardu) - wskrzeszenie według Czarnoksiężnika. Tworzy Soulstone, który można użyć na sobie lub kimś innym. Po śmierci osoba będąca pod jego działaniem może zmartwychwstać z X życia i many. Soulstone'a nie można przekazywać innym graczom (soulbound). Przed ponowym użyciem należy odczekać odpowiednio dużo czasu (cooldown).

Spellstone (wymaga Soul Shardu) - tworzy Spellstone dla castera. Użyty, usuwa wszystkie szkodliwe magiczne efekty działające na jego posiadacza. Dodatkowo, założenie Spellstone'a zwiększy twoją szansę na trafienie krytyczne.

Firestone (wymaga Soul Shardu) - tworzy Firestone dla Czarnoksiężnika. Założony, zaklina broń posiadacza, dodając jej obrażenia od Fire. Dodatkowo, założenie Firestone'a zwiększa obrażenia zadawane czarami ognia o X.


Należy pamiętać, że wszystkie wyczarowane przedmioty znikają po 15 minutach od wylogowania.


Destruction


Searing Pain
- wywołuje w celu potworny ból, zadając X to Y obrażeń od ognia. Zwiększa szansę, że potwór cię zaatakuje o Z.


Immolate (DoT) - zadaje celowi obrażenia od podpalenia i dodatkowe rany w czasie trwania zaklęcia.

Shadow Bolt - wysyła pocisk cienia w kierunku celu. To twój podstawoy czar zadający obrażenia i będziesz go używać kiedy nie będziesz rzucać czegoś innego. Użyteczne do zabijania uciekających potworów, dobijania ledwo żywych i wielu innych rzeczy.

Hellfire - podpala obszar wokół rzucającego czar, zadając obrażenia od ognia wszystkim przeciwnikom wokół Czarnoksiężnika. Dobry czar kiedy jesteś otoczony ale musisz uważać żeby się nie zabić (ty również otrzymujesz obrażenia od zaklęcia). Użyj miksury lub rzuć Drain Life żeby utrzymać się przy życiu.

Soul Fire (wymaga Soul Shardu) - podpala duszę przeciwnika, zadając X do Y obrażeń. Czas rzucania czaru jest długi i najlepiej zaczynac walkę od niego.

Rain of Fire - sprowadza ognisty deszcz spalający twoich wrogów w zasięgu działania czaru (zadaje X obrażeń od ognia w ciągu Y sekund).

Incinerate - zadaje X do Y obrażeń od ognia twojemu celowi i dodatkowe  Z obrażeń jeżeli cel jest pod działaniem czaru Immolate.


Demoniczni towarzysze
Wszystkie demony oprócz Impa, Infernala i Doomguarda wymagają Soul Shardu do przywołania.
   
Imp - Dobry towarzysz kiedy jesteś w drużynie. Miota ogniste pociski we wroga (ranged attack) i będzie to robił nawet jeżeli przeciwnik podejdzie na bliską odległość. Imp jest bardzo słaby fizycznie i może łatwo zginąć więc musisz na niego uważać, żeby uciekając nie zwrócił na ciebie uwagi innych potworów. Nie jest zbyt dobrym wyborem kiedy grasz sam ale jeżeli nie masz Soul Shardów żeby przywołać innego demona, użyj Impa by je zdobyć.

Firebolt - miota ognisty pocisk we wroga.

Blood Pact - zwiększa staminę drużyny o X.

Phase Shift - imp częsciowo przenosi się do innego wymiaru co zmniejsza szansę, że zostanie zaatakowany.

Fire Shield - otacza cel ognistą tarczą. Atakujący cel otrzymuje obrażenia od ognia. Imp nie może rzuć tarczy na siebie.

Voidwalker - idealny towarzysz do gry solo. Używaj go jako tanka. Voidwalker ma bardzo dużo punktów życia i posiada zdolności służące do ściagania na siebie aggro ale zadaje mało obrażeń.

Torment - zwiększa szansę, że wróg zaatakuje Voidwalkera.

Suffering - to samo co Torment ale działa na wszystkich wrogów stojących przy demonie.

Consume Shadows - leczy Voidwalkera, nie można używać tego w czasie walki.

Sacrifice - zabija demona i daje Czarnoksiężnikowi tarczę chroniąca przed obrażeniami.

Succubus - demon zadający dużo obrażeń wrogom ale posiadający mało punktów życia. Może zadać wielkie obrażenia używając umiejętności Lash of Pain. Dzięki umiejętnością takim jak Seduce i Soothing Kiss jest też dobry do kontrolowania tłumów (może uśpić przeciwnika na krótki okres czasu).

Lash of Pain - zadaje duże obrażenia.

Soothing Kiss - zmniejsza szansę, że Succubus zostanie zaatakowany.

Seduction - może zostać użyte tylko na Humanoidach. Cel zostaje wyłączony z walki na krótki okres czasu. Jeżeli zostanie zaatakowany, Seduction przestaje działać.

Lesser Invisibility - czyni demona niewidzialnym.

Felhunter - Doskonały towarzysz w walce z casterami. Felhunter ściaga buffy z wroga, debuffy z przyjaciół i leczy się pożerając ich magię.  Dodatkowo, demon ten może uciszać wroga.

Paranoia - zwiększa szansę na wykrycie ukrywających się istot dla całej drużyny.

Tained Blood - zatruwa krew Felhuntera, co zmniejsza siłę ataku (Attack Power) wroga.
   
Devour Magic - usuwa debuffa z sojusznika lub buffa z wroga i leczy Felhuntera.

Spell Lock - przerywa czar wroga i uniemożliwia mu rzucanie czarów z danej szkoły magii przez 6 sekund.

Inferno - przywołuje piekielny meteor, zadający 200 obrażeń od ognia i ogłuszający wszystkich przeciwników w okolicy na 2 sekundy. Z krateru wychodzi Infernal posłuszny casterowi. Jego aura zadaje obrażenia wrogim istotom stojącym obok. Kiedy utraci się nad nim kontrolę (po 5 minutach), konieczne jest użycie Enslave Demon. Czar wymaga posiadania Infernal Stone'a i nie można używać go w pomieszczeniach.  Quest na Infernala można znaleźć w Felwood.

Ritual of Doom - rozpoczyna rytuał zabijający losowego uczestnika i przywołuje Doomguarda. Doomguard musi być natychmiast spętany zaklęciem Enslave Demon lub zaatakuje graczy. Rytuał wymaga Czarnoksiężnika i 4 pomocników. Czar wymaga posiadania Demonic Figurine. Questa na niego można znaleźć w Tained Scar (część Blasted Lands).

Rain of Fire - zadaje duże obrażenia od ognia przeciwnikom w zasięgu (AoE).

Cripple - zmniejsza szybkość ruchu i ataku wroga.

Dispel - usuwa jeden buff z przeciwnika lub 1 debuff z sojusznika.

War Stomp - zadaje małe obrażenia i ogłusza wrogów w zasięgu.


http://www.wowsignature.com/upload/sign-woob.png

"W dupie mam przeznaczenie, ta skrzynia jest moja"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cycling-manager.pun.pl www.nieziemskieistoty.pun.pl www.fizykamedyczna.pun.pl www.biedroneczki.pun.pl www.pretorian.pun.pl