Forum gildi Sunwell Envoys

Forum gildijne


#1 2008-12-21 10:32:59

Woob

Administrator

7427138
Zarejestrowany: 2008-12-20
Posty: 38
Punktów :   

Warrior

Podstawy
Wojownicy to klasa skoncentrowana na walkę wręcz. Te postacie są twarde niczym gwoździe będąc mistrzami broni i taktyki. Specjalne zdolności Wojownika są naturalnie zorientowane na walkę. Wojownik jest ostateczną klasą bojową z największą ilością opcji walki dostępnych dla niego. W przeciwieństwie do innych Wojowników którymi mogłeś grać w innych grach, Wojownik w World of Warcraft ma wiele różnorodnych opcji i zdolności, które może wykorzystać podczas walki.

Zalety
-Może używać każdego rodzaju zbroi i broni oprócz różdżek.
-Bardzo wysoka całkowita ilość punktów życia.
-Świetne zdolności do walki bronią.
-Dobry w ściąganiu wrogów, tankowaniu i zadawaniu obrażeń dzięki różnorodnym postawom bitewnym.
-Zdolność do ściągania wrogów z członków drużyny poprzez zdolność Taunt (wyśmianie -wroga).

Wady
-Brak zdolności leczących.
-Ograniczona możliwość wspomagania zdolnościami (buffowania) członków drużyny.
-Ograniczony zasięg zadawania obrażeń z dużego dystansu.

Rola w druzynie
Wojownik może być defensywnym, osłoniętym 'czołgiem', zadającym obrażenia berserkerem, lub mieszaniną obydwu. Ich zdolności oczywiście odnoszą się do sztuki walki wręcz, ich postawy niosą ze sobą różnorodne ruchy do różnych sytuacji i różnie przygotowanych grup. Biorąc to wszystko pod uwagę, Wojownik jest głównym kandydatem do zwracania i utrzymywania uwagi stworzeń, gdy te giną od miecza i magii.


Dozwolone Rasy : Ludzie, Nocne Elfy, Krasnoludzi, Orkowie, Taureni, Drenai (w przyszłości), Trolle, Nieumarli, Krwawe Elfy(w przyszłości)
Standardowe paski : Health/Rage
Typy zbroi : Cloth, Leather, Mail, Tarcze, Plate
Dozwolone bronie : Wszystkie (wykluczając różdżki).


Rage (Złość)
Wojownik posiada czerwony pasek tzw. Rage (Złość). Jest on podobny do paska Many dla klas posługujących się magią. Podczas walki Wojownik generuje Rage na podstawie zadawanych obrażeń oraz obrażeń otrzymanych/zapobiegniętych. Możliwe jest także generowanie Rage za pomocą specyficznych zdolności. Pasek Rage nieprzerwanie wypełnia się podczas, gdy Wojownik walczy. Gdy tylko Wojownik ma wystarczająco dużo punktów Rage jest on w stanie używać różnorodnych zdolności, które wymagają Rage. Gdy Wojownik jest poza walka jego pasek Rage powoli opróżnia się, aż do wartości zero. Wojownik traci także wszystkie skumulowane punkty Rage podczas, gdy zmienia on postawy bitewne. Należy, więc dobrze planować swoją walkę zanim zacznie się zmieniać postawy w środku walki.

Postawy
Wojownicy posiadają różne postawy, które determinują jakie zdolności mogą zostać użyte podczas walki. Ponad paskiem akcji (za pomocą, którego używamy zdolności) znajdują się przyciski postaw, które pozwalają na ich przełączanie. Pamiętaj, że jeśli zmieniasz postawy podczas walki tracisz swoje uzbierane punkty Rage. W większości przypadków nie zmieniasz postaw podczas walki. Każda z postaw jest skoncentrowana na odpowiednie sytuacje.
   
Battle Stance
Jest używany przede wszystkim do gry solo, posiada różne zdolności zmieniające status oraz ataki zadające wysokie obrażenia.
   
Defensive Stance
Oferuje mniej typów ofensywnych ataków specjalnych ale daje Wojownikowi więcej specjalizacji defensywnych plus bonus do ogólnego wskaźnika defensywy. Ta postawa jest przeznaczona głównie do roli Tanka w drużynie.
   
Berserker Stance
Pozwala na więcej ataków krytycznych ale Wojownik otrzymuje wówczas więcej obrażeń. Tą postawę najlepiej używać, gdy wojownik jest drugim Tankiem w drużynie lub w sytuacji, gdy potrzebne są dodatkowe obrażenia.



Zdolności Wojownika, które atakują więcej niż jeden cel generują więcej dodatkowego Threat (zagrożenie przekładające się na ściąganie uwagi przeciwnika, im większe obrażenia tym większe Threat, im większe Threat tym większa szansa na to, że niepotrzebnie ściągniemy uwagę wroga).

Pasek akcji
Każda postawa posiada własny pasek akcji. Zdolności umieszczamy właśnie na takim pasku. Gdy zmieniasz postawy, zmienia się także twój pasek akcji.

Okrzyki
Wojownik posiada kilka Okrzyków, które są użyteczne w sytuacjach, gdy walczymy. Wszystkie Okrzyki potrzebują Rage by ich użyć, są natychmiastowe i mają średni czas ponownego użycia.
   
Battle Shout
Zwiększa siłę ataku wszystkich członków drużyny na obszarze X jardów o Y punktów. Trwa Z sekund.
   
Intimidating Shout
Wojownik krzyczy zmuszając nacelowanego przeciwnika, aby pozostał i walczył. Wszyscy pobliscy wrogowie w zasięgu działania okrzyku uciekną w strachu. Trwa X sekund.
   
Demoralizing Shout
Zmniejsza siłę ataku walki wręcz wszystkich pobliskich przeciwników w zasięgu X jardów o Y punktów. Trwa Z sekund.
   
Challenging Shout
Okrzyk, który zmusza wszystkich pobliskich wrogów do tego, aby atakowały Wojownika. Ten okrzyk ma bardzo długi czas do ponownego użycia, więc najlepiej zostawić go na wyjątkową sytuację, gdy trzeba będzie ratować członków drużyny.


Zdolności ogólne   

Heroic Strike
Silny atak, który zwiększa twoją siłę ataku walki wręcz przy następnym uderzeniu.
   
Sunder Armor
Twój następny atak obniża wartość zbroi celu. Sunder Armor może zostać nałożone do 5 razy. Kontynuuj zmniejszanie zbroi celu by cel otrzymywał więcej obrażeń. Sunder Armor nie nakłada się z efektem Expose Armor ale nakłada się na efekt Faerie Fire. Świetna zdolność do generowania Threat w celu utrzymania wroga na sobie.
   
Shield Bash
Natychmiastowy atak, który ogłusza cel o X obrażeń, przerywając rzucanie czarów i zapobiegając rzucaniu czarów tej szkoły magii przez Y sekund. Nie może być używany w Berserker Stance.
   
Hamstring
Twój atak zadaje X obrażeń i spowalnia poruszanie się wroga do Y% normalnej wartości przez Z sekund. Najlepiej używać tej zdolności, gdy chcemy uniemożliwić wrogowi ucieczkę. Może być także używane jako sposób ucieczki. Dostępne w Battle i Berserker stance.
   
Rend
Twój atak spowoduje, że cel zacznie krwawić. Dodatkowo, oprócz normalnych obrażeń z twojej broni twój cel otrzymuje obrażenia od krwawienia przez krótki okres czasu. Jest to DOT (Obrażenia poprzez Czas), który powinien być używany na początku walki. Dostępne w Battle i Berserker stance.
   
Blood Rage
Zdolność natychmiastowa, która poświęca trochę twojego życia by napełnić po części twój pasek Rage. Najlepiej używać tej zdolności w grupie, która posiada uzdrowiciela. Generuje X Rage natychmiastowo i Y Rage w czasie działania. Może być używane we wszystkich postawach.
   
Slam
Uderza przeciwnika zadając X dodatkowych obrażeń. Może być używane we wszystkich postawach.
   
Intercept
Szarżuje na wroga zadając X obrażeń i ogłuszając go przez Y sekund.
   
Retaliation
Natychmiastowo kontratakuje każdego wroga, który zada Ci cios w walce wręcz przez X sekund. Ataki zadane zza pleców w walce wręcz nie są kontratakowane.
   
Execute
Próba wykończenia zranionego wroga, zadając X obrażeń i konwertując każdy dodatkowy punkt Rage w X dodatkowego obrażenia. Działa tylko na wrogów, którzy posiadają 20% lub mniej życia.



Zdolności w Battle Stance   

Charge
Umiejętność ta powinna być używane na początku każdej walki by wygenerować trochę Rage. Wojownik szybko dobiegnie do miejsca, w którym znajduję się nacelowany wróg. Szarża pozwala także na uzyskanie efektu ogłuszenia przeciwnika na pewien moment. By użyć tej zdolności Wojownik musi być poza aktywną walką i musi być wystarczająco blisko wroga nie będąc w minimalnym zasięgu Szarży by szarżować. Może trochę zając czasu zanim w pełni opanuje się tą zdolność.

Thunder Clap
Natychmiastowe obszarowe, uderzenie na małym zasięgu. Wszyscy wrogowie w zasięgu działania Thunderclap otrzymujące lekkie obrażenia lecz ich ataki są mocno spowolnione przez krótki okres czasu
   
Overpower
Natychmiastowy atak, który zadaje obrażenia broni plus X. Może być użyty tylko w przypadku, gdy cel uniknie ataku. Overpower nie może zostać zablokowany, uniknięty, bądź sparowany.
   
Mocking Blow
Twój atak zadaje dodatkowe obrażenia i zmusza cel by atakował Ciebie! Jest to świetna zdolność do ratowania członków twojej drużyny, którzy są w kłopotach. Mocking Blow ma długi czas potrzebny do ponownego użycia, więc używaj go wtedy, gdy jest on Ci naprawdę potrzebny.


Zdolności w Defensive Stance
Defensive Stance zmniejsza ilość obrażeń otrzymywanych i zadawanych ale generuje więcej Threat poprzez zwykłe ataki, specjalne i inne zdolności wpływające na status wroga.
   
Shield Block
Znacznie zwiększa szanse na blok. Blokuje jedynie jeden atak frontalny. Dodatkowo oprócz redukcji obrażeń otrzymywanych włącza możliwość użycia kontrataku poprzez zdolność Revenge.
   
Disarm
Jeśli wróg używa broni to szczęśliwie użyty Disarm znacznie zmniejszy zadawane obrażenia celu przez krótki okres czasu rozbrajając go z broni. Długi czas ponownego użycia.
   
Taunt
Natychmiastowa zdolność, która ośmiesza cel. Pomyślnie użycie zwróci uwagę celu powodując atakowanie Ciebie. Umiejętność powinna być używana regularnie by trzymać uwagę monstrów i ich atak na Tobie. Taunt oczywiście wymaga od uzdrowicieli w twojej drużynie by Cię leczyli.
   
Revenge
Natychmiastowy atak, który zadaje dodatkowego obrażenia. Kontratakuje wroga dla dodatkowych obrażeń. Zdolność tą musi poprzedzić akcja defensywna (Shield Block lub zablokowanie ataku).



Zdolności Berserker Stance
   
Cleave
Zamiatający atak, który zadaje obrażenia broni plux X celowi i jego najbliższym sprzymierzeńcom. Ta zdolność jest użyteczna, gdy walczysz z wieloma monstrami za jednym razem. Miej pewność, że pobliscy wrogowie nie są uśpieni, inaczej Cleave obudzi je.
   
Berserker Rage
Wojownik wchodzi w stan szału Berserkera stając się niewrażliwym na efekty Fear oraz ogłuszające i generując dodatkowe Rage przy otrzymywaniu obrażeń. Trwa X sekund.
   
Recklessness
Wojownik będzie zadawał uderzenia krytyczne większością swoich ataków i będzie niewrażliwy na efekty Fear przez następne X sekund, lecz obrażenia otrzymywane są zwiększone o Y%.
   
Whirlwind
W trąbie powietrznej stali atakujesz X przeciwników w zasięgu Y jardów zadając obrażenia broni każdemu przeciwnikowi.
   
Pummel
Natychmiastowy atak, który zadaje dodatkowe obrażenia i przerywa rzucanie czarów przez krótki okres czasu.


http://www.wowsignature.com/upload/sign-woob.png

"W dupie mam przeznaczenie, ta skrzynia jest moja"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pretorian.pun.pl www.fizykamedyczna.pun.pl www.biedroneczki.pun.pl www.nieziemskieistoty.pun.pl www.slrr-polmulti.pun.pl