Forum gildi Sunwell Envoys

Forum gildijne


#1 2008-12-20 20:10:21

Woob

Administrator

7427138
Zarejestrowany: 2008-12-20
Posty: 38
Punktów :   

Hunter

Podstawy
Azeroth to dom dla szerokiej gamy bestii. Od nowego świata w Lordaeronie do starego w Kalimdorze można znaleźć dużo rodzajów zwierząt. Niektóre są przyjazne, inne nie, ale jest coś co je wszystkie łączy. Każde stworzenie jest połączone z Łowcą unikalną, magiczną więzią. Liczne ślady, oswojenia i zabójstwa wszelakich stworzeń i bestii można znaleźć w dziczy, po której stąpał Łowca. Polegając na łukach, czy też na broni palnej, Łowcy uważają swoją broń i zwierzę za najlepszych przyjaciół.

Zalety
-Może oswajać i kontrolować rozmaite bestie
-Potrafi bardzo szybko podróżować dzięki „Aspect of Cheetah” lub przekazać swoją szybkość innym dzięki „Aspect of the Pack”
-Ma specjalne uzdolnienia przeciw bestiom
-Może używać rozmaitych specjalnych uzdolnień zwierząt
-Jest dobry w ściganiu potworów i graczy, którzy uciekają

Wady
-Początkowo może nosić jedynie skórzaną zbroję, co czyni Łowcę bardziej podatnego na uszkodzenia od Wojownika, czy Paladyna
-Nie może nosić ciężkiej zbroi
-Ma tylko kilka uzdolnień w walce wręcz, jest bardziej efektywny w walce z dystansu

Rola w druzynie
Łowca posiada zdolność do niszczenia w złośliwy sposób . Z jego rewelacyjnie wyszkoloną zdolnością do zwabiania (pull) przeciwników i mocnego uderzania potworów z daleka, bez wątpienia może szybko ich pokonywać. Ich zwierzęta też potrafią zdać liczne obrażenia przeciwnikom oraz w pewnym stopniu pomóc poradzić sobie z trzymaniem na sobie uwagi potwora (agoro). Rozmaitość pułapek zostawionych przez Łowcę pozwalają mu kontrolować liczbę przeciwników wokół niego. Kombinacja ich zabójczego dystansu, przyzwoitych zadawanych obrażeń i możliwość do zastawiania pułapek, czyni Łowców świetnymi zwabiaczami dla każdej grupy. Oczywiście nie mówimy ci jak masz grać – jedna z najbardziej fascynujących praktyk z tego rodzaju jest codziennie pomysłowo rozwijana przez graczy.


Dozwolone Rasy : Nocne Elfy, Krasnoludy, Orkowie, Taureni, Trolle, Drenai (w przyszłości)
Standardowe paski : Health/Mana
Typy zbroi : Cloth, Leather, Mail (Do nauczenia na poziomie 40)
Dozwolone bronie : Axes, Daggers (do nauczenia), Guns or Bows, Crossbows (do nauczenia), Fist Weapons do nauczenia), Polearms (do nauczenia), Staves (do nauczenia), Swords (do nauczenia), Thrown (do nauczenia), Two-Handed Axes (do nauczenia), Two-Handed Swords (do nauczenia)

Liczne ślady, oswojenia i zabójstwa wszystkich rodzajów zwierząt i bestii można znaleźć w dziczy, po której stąpał Łowca. Polegając na łukach, czy też na broni palnej, Łowcy uważają swoją broń i zwierzę za najlepszych przyjaciół.

Łowcy są świetni do zwabiania potworów, jak i również do zastawiania pułapek, które utrudniają życie potworom, które są zwabiane do ataku. Łowcy mają również możliwość użycia rozmaitych umiejętności związanych z bestiami, dzięki którym poddają się one bestialskim cechom i robią rzeczy, których normalnie by nie zrobiły. Używają szerokiej gamy ataków z dystansu oraz kilku zdolności bojowych, a także zdolności do kontrolowania i oswajania bestii.

Łowcy są ściśle powiązani ze swoimi zwierzętami, muszą oni pamiętać, aby zawsze utrzymać radość w sercu swojego zwierzaka. Podczas używania zwierzęcia, Łowcy będą ostrzegani ikoną w lewym górnym rogu ekranu, która pokaże poziom zadowolenia podopiecznego. Im więcej będziemy z niego korzystać, tym szybciej spadnie poziom jego zadowolenia. Łowcy powinni zawsze pamiętać, aby nakarmić swoje zwierzę, aby je uszczęśliwić, w przeciwnym wypadku zwierzę może uciec albo nawet zaatakować Łowcę! Jest to jedyna klasa, która może dawać imiona swoim podopiecznym.
Klasa dystansowa
Łowca przede wszystkim atakuje z dystansu. Posiada zdolności bojowe, ale ataki z dystansu mają większy potencjał.
Świetnie wabiąca klasa:
Łowca używa również pułapek, które kładzie na ziemi, starając się, aby potwór w nie wszedł. Używanie dystansowej walki, rozmaitych czarów osłabiających wroga oraz pułapek czyni Łowcę świetnie wabiącą klasą.
Statystyki:
Łowca powinien troszczyć się o swoją zwinność (Moc ataku z dystansu, ½ mocy ataku wręcz), wytrzymałość, inteligencję (wpływa na ilość many), energię i siłę (kiedy nie może dostać zwinności)

Scopes
Inżynierowie mogę robić „scopes”, które mogą być przymocowane do twoich łuków i broni palnych, do podniesienia ilości zadawanych obrażeń. Znajdź inżyniera, który ci to zrobi, lub kup w domu aukcyjnym.
   
Amunicja:
Zawsze używaj najlepszej dostępnej amunicji. Inżynierowie mogę robić naboje, więc czasami dobrze jest wziąć amunicję od nich, zamiast kupować u NPC.
   
Quivers & Ammo Bags:
Te dwie rzeczy pomagają przyspieszyć strzelanie z łuków i broni palnych, dlatego najlepiej ich używać. Szukaj jak najlepszych, aby być szybki jak błyskawica. Niektóre zadania zapewniają ci Quivers oraz Ammo Bags zwiększające szybkość strzelania.
   
Zdobywanie zwierzaka (peta)/b]
Aby zdobyć zwierzaka musisz użyć umiejętności „Tame Beast”. Zaczyna się wtedy proces oswajania, abyś mógł mieć towarzysza podróży. Kiedy to robisz, twój pancerz jest osłabiony o 100%. Jeśli coś odwróci uwagę zwierzęcia, proces zostanie przerwany. Kiedy już bestia zostanie oswojona, będzie bardzo nieszczęśliwa i nielojalna. Niezwłocznie nakarm podopiecznego, aby stał się szczęśliwy. Tylko niektóre bestie mogą zostać zwierzętami Łowcy. Możesz użyć „Beast Lore” na zwierzęciu zanim go oswoisz, aby nauczyć się o tym więcej, możesz też przeczytać jeden z wielu przewodników zwierzaków Łowcy.
   
[b]Trenowanie bestii:

Kiedy twój zwierzak staje się bardziej lojalny i częściej walczy on u twego boku, dostajesz punkty, które możesz przeznaczyć na umiejętności twojego podopiecznego. Ale, aby dostać te umiejętności musisz udać się do trenera zwierząt, albo przekazać wiedzę od innego zwierzaka. Więcej informacji można znaleźć w przewodnikach dla Łowców.
   
Imię zwierzaka:
Możesz nazwać swojego zwierzaka! Ten przywilej dotyczy tylko Łowców. Aby to zrobić kliknij prawym przyciskiem myszy na portrecie podopiecznego i ustaw takie imię, jakie chcesz. Wybieraj rozważnie, bo możesz zrobić to tylko raz.
   
Zadowolenie/Karmienie zwierzaka:
Twój zwierzak ma wskaźnik zadowolenia. Ilustruje go ikona w lewym górnym rogu ekranu. Kiedy dalej używasz swojego podopiecznego, staje się on coraz bardziej nieszczęśliwy. Jednakże, gdy go karmisz, jego zadowolenie rośnie. Wpływa to na zadawane przez zwierzaka obrażenia, dlatego im bardziej jest nieszczęśliwy, tym słabszy się staje. Jeśli zaniedbasz swojego podopiecznego, to może on uciec, albo nawet zaatakować cię!
   
Jedzenie zwierzaka:
Zawsze zostawiaj pożywienie dla swojego zwierzaka. Aby sprawdzić, co twój podopieczny może jeść, spróbuj dać mu rozmaite strawy, sprawdź w menu zwierzaka (naciśnij „C” i wybierz zakładkę „Pet”), albo odwiedź stajnię (stables). „Beast Lore” może być rzucony na zwierzętach, aby dowiedzieć się jakie jedzenie preferują. Możesz również poprosić członków twojej gildii oraz przyjaciół, aby zostawili pożywienie dla twojego podopiecznego i wysłali Ci! Ach, ale fajnie…
   
Rozmiar zwierzaka:
Zwierzak jest skalowany do stosownych rozmiarów. Oswojone zwierzę będzie trochę mniejsze niż „normalna” wersja. Zostało to zrobione, aby nie wprowadzać bałaganu.
   
Dostosowywanie zwierzaka
Pasywne zdolności, które są dostępne zwiększają Armor, Staminę, Fire resistance, Frost resistance, Nature resistance, Shadow resistance, i Arcane resistance.
   
Czyszczenie zdolności zwierzaka
Zwierzaki Łowcy mogą być wyczyszczone ze wszystkich zdolności przez każdego trenera zwierzą w dużych miastach. Podobnie jak talenty, ceny kolejnych „czyszczeń” wzrastają, na początku jest to: 10 silver, potem 50 silver, 1 gold, 2 gold, 3 gold itd., zatrzymując się na 10 gold.
   
Doświadczenie zwierzaka
Zwierzaki Łowcy zdobywają doświadczenie na różnicy poziomów pomiędzy nimi, a ich przeciwnikami. Dzięki temu dużo łatwiej jest podnieść poziom nisko-poziomowego zwierzaka. Pamiętaj, że Łowca musi zabijać potwory, które dadzą mu doświadczenie.



Pozostałe informacje o zwierzakach:
Podstawowa szybkość zwierzaka jest taka sama dla wszystkich typów zwierząt, wliczając w to słabsze
Podstawowym atakiem zwierzęcia Łowcy, zawsze będzie atak fizyczny

Stajnie (Stables)
Możesz zostawić swoje zwierzaki w stajniach. Są one zlokalizowane blisko tawern i skrzynek pocztowych. Możesz kupić dodatkowe miejsca, aby przechować więcej zwierząt. Jeśli chcesz przełączać zwierzęta i trzymać kilka, zrób to w stajni.

Zrób taniec Łowcy
Łowcy są najmocniejsi, gdy atakują z dystansu. Zawsze powinieneś starać się trzymać dystans. Łowcy mogą biegać wokół podczas walki. Mają oni coś takiego jak minimalny zasięg, po przekroczeniu którego nie można oddać strzału (gdy potwór jest za blisko). Kiedy to się dzieje, Łowcy muszą uciec na odpowiedni dystans i dopiero strzelać. Kiedy potwór zaczyna ciebie atakować, masz kilka metod aby uciec na odpowiedni dystans, aby umożliwić sobie strzelenie z łuku lub broni palnej:

Każ zwierzakowi ośmieszyć przeciwnika
Zacznij walkę od wysłania twojego zwierzaka i poczekaj trochę zanim sam zaczniesz atakować. Potwór zapała nienawiścią do twojego podopiecznego, wykorzystaj to w walce. Jeśli potwór będzie atakować ciebie, każ zwierzakowi ośmieszyć (taunt) przeciwnika.

„Wing Clip” i ucieczka
Wbiegnij i zaatakuj potwora umiejętnością „Wing Clip” i włącz „Aspect of Cheetah”. Uciekaj przez dłuższą chwilę, potem zatrzymaj się, obróć i zaatakuj. Możesz również używać Concussive Arrows, aby zwolnić potwory. Jeśli jednak twój cel jest odporny na unieruchamianie, strzała zada tylko obrażenia.

Zgrupowanie
Zadaniem Łowcy jest trzymanie się z daleka od potworów i uderzanie go z dystansu. Jeśli jesteś w drużynie z innymi graczami, wszystko staje się trudniejsze. Kiedy potwór decyduje się na atak pozostałych członków drużyny, szybko przekroczysz „minimalny zasięg” jeśli podczas walki będziesz stał koło twoich sojuszników. Dlatego najlepiej stać daleko od twoich partnerów z drużyny. W tym wypadku gdy potwór będzie biegł w ich stronę, możesz kontynuować ostrzał z dystansu. Twoi partnerzy powinni pamiętać, że nie mogą biec w twoją stronę, ponieważ ściągną potwora za blisko. Najlepiej, jeśli poinformujesz swoją drużynę, że będziesz stał nieco dalej od reszty. Inną kwestią jest, aby uważać, kiedy twoi sojusznicy biorą się za zwabianie przeciwników. Najczęściej najlepszą do tego osobą będzie Łowca lub jego zwierzak.

Współpraca Łowców
Jeśli zdarzy się, że w drużynie jest kilkoro Łowców, upewnij się, że każdy wie, jakiego żądła (Sting) użyć. Każdy Łowca może mieć jedno żądło aktywne. Jeśli macie dwóch Łowców, to dwa żądła mogą być użyte na jednym potworze. Poproś twojego członka drużyny, aby korzystał z żądła w momencie, gdy ty korzystasz z drugiego. Łowcy powinni walczyć w oddaleniu od siebie, jeśli potwór zaatakuje jednego z nich, drugi może kontynuować ostrzał.

Uciekinierzy
Łowcy są świetni w ściganiu uciekających potworów. Jego ucieczka jest głównym problemem, ponieważ uciekając może on sprowadzić nam na kark pozostałych wrogów. Możesz łatwo strzelać do uciekającego potwora, albo użyć „Concussive Shot”, do zwolnienia wroga. Kolejnym sposobem jest użycie „Wing Clip”, aby zapobiec ucieczce wroga.

Strzelanie w biegu
Łowcy potrafią strzelać podczas biegu. Możesz także użyć „Hunter’s Mark” podczas biegu. Pamiętaj o tym, jeśli musisz ścigać potwora, lub wrogiego gracza.



Umiejętności Zwierzaka

Beast Taming
dzięki tej umiejętności możesz oswajać zwierzęta.
   
Call Pet
Przyzywa twojego zwierzaka do Ciebie.
   
Beast Training
Łowca może szkolić wszelakie umiejętności, których jego zwierzak się nauczył. Otwiera to menu, gdzie możesz sprawdzić wszystkie umiejętności jakie skolekcjonowałeś. Aby uzyskać więcej umiejętności, spróbuj oswoić inne zwierzęta. Wtedy możesz przekazać je pozostałym zwierzętom.
   
Dismiss Pet
Odprawia twojego zwierzaka, obniża to jego radość o X
   
Revive Pet
Wskrzesza twojego zwierzaka, przywraca mu X% jego życia.
   
Mend Pet
Leczy twojego zwierzaka o X życia, każdej sekundy użycia tej umiejętności. Ostatnie Y sekund. To jest umiejętność channeling , więc gdy zostaną tobie zadane obrażenie, proces zostanie przerwany.

Wskazówki dotyczące zwierzaków
Jeśli twój zwierzak staje się bardzo zły i nie masz dla niego jedzenia, zostaw go w stajni, do momentu aż ochłonie.
Możesz oswoić wiele unikatowych/fajnych zwierzaków. Idź je poszukać!

Trenowanie zwierzaka
Możesz przekazać umiejętności od zwierząt których już nauczyłeś, do innych. Pomysł jest taki: masz głównego zwierzaka i pozostałe używasz to zdobywania kolejnych zdolności. Uczysz tych nowych umiejętności głównego podopiecznego, aż osiągniesz zamierzony efekt.    

Śledzenie (Tracking)
Śledzić potrafią tylko Łowcy; mogą się tego nauczyć u trenerów klasowych (Hunter trainers). Możesz nauczyć się „Track Beasts”, „Humanoids”, „Undead”, „Hidden”, „Elementals”, „Demons”, „Giants”, i „Dragonkin” na różnych poziomach.
   
Walka oburącz (Dual Wield)
(Zdolność pasywna) - pozwala na włożenie w slot „Off-hand weapons” broni jednoręcznych i broni „off-hand”. Wystarczy nauczyć się tego raz.


Aspekty (Aspects)

Aspekty to specjalne powiązane ze zwierzętami buff-y, które pozwalają Łowcy zdobyć specjalne bonusy od przyjacielskich zwierząt. Możesz mieć tylko jeden aspekt aktywny, podobnie jak z pieczęciami (seals) Paladyna.

Aspekty powinny być dostosowane do sytuacji. Możesz mieć tylko jeden aktywny, więc znajdź najbardziej pasujący. Na przykład, możesz rozpocząć z „Aspect of the Hawk”, jeśli atakujesz z dystansu. Kiedy potwór biegnie na ciebie, przełącz na „Aspect of the Money” i zajmij się walką. Możesz również użyć „Wing Clip” i uciec po przełączeniu na „Aspect of Cheetah”. Aspects of Cheetah/Pack są znoszone, gdy dosiadasz swojego „mounta”.     Aspect of the Hawk
Gdy Łowca włącza „Aspect of the Hawk”, jego siła ataku z dystansu rośnie o X.
   
Aspect of the Monkey
Gdy Łowca włącza „Aspect of the Money”, to wzrasta jego szansa na unik o X%. Dobrze pasuje, gdy zwabiasz lub bierzesz na siebie obrażenia w pewnych sytuacjach.
   
Aspect of the Cheetah
Gdy Łowca włącza „Aspect of the Cheetah” jego prędkość poruszania się wzrasta o X%. Gdy dostaje obrażenia, będzie nieaktywne przez Y sekund. Ten aspekt jest użyteczny w podróży lub do ucieczki od potworów na dystans odpowiedni do użycia broni dystansowej.
   
Aspect of the Pack
Gdy Łowca włącza „Aspect of the Pack” wzrasta prędkość jego i członków drużyny o X%. Gdy ktoś z grupy otrzyma obrażenia, aspekt będzie nieaktywny przez Y sekund.
   
Aspect of the Beast
Łowca włącza „Aspect of the Beast”, aby stać się niemożliwym do wyśledzenia.
   
Aspect of the Wild
Gdy Łowca włącza „Aspect of the Wild” wzrasta Nature resistance jego i członków drużyny.


Czary na Bestie

Scare Beast
Odstrasza bestie, powodując, że ucieka ona ze strachu przez X sekund. Zadawane obrażenia mogą wstrzymać efekt. Tylko jedna bestia naraz może być odstraszona. Mają one jednak zwiększoną szansę uwolnić się z efektu, dlatego jest mało prawdopodobne, że efekt będzie trwać więcej niż 15 sekund.
   
Eagle Eye
Zwiększa pole widzenia Łowcy. Użyj tego do zwiadów, co jest szczególnie użyteczne gdy zwabiasz. Może być użyte jedynie na zewnątrz.
   
Beast Lore
Zbiera informacje o wybranej bestii. Zostaną wyświetlone informacje o jego obrażeniach, zdrowiu, pancerzu, specjalnych odporności i odżywianiu. „Beast Lore” będzie działać bez względu na to czy bestię da się oswoić czy nie.



Przetrwanie (Survival)
Najlepiej umieścić przyciski dla tych umiejętności blisko siebie, aby mieć do nich łatwy dostęp podczas walki wręcz.     Raptor Strike
Silny atak, który zwiększa obrażenia wręcz o X.
   
Wing Clip
Zadaje X obrażeń i obniża prędkość poruszania się celu do Y% względem normalnej przez Z sekund.
   
Mongoose Bite
Kontr-atakuje wroga, zadając X obrażeń. Może być użyte tylko po twoim uniku.
   
Counterattack
Atak, który jest aktywny po sparowaniu ataku przeciwnika. Ten atak zadaje X obrażeń i unieruchamia wroga na X sekund. Kontr-atak nie może być zablokowany, sparowany, jest trudny do uniknięcia. Zada obrażenia celom odpornym na unieruchamianie.
   
Feign Death
Udawanie śmierci, to trik dzięki któremu wrogowie cię zignorują. Ostatnie X minut. Ta umiejętność powinna być używana, aby uniknąć śmierci. Gracze nie mogą opierać się „Feign Death”.
   
Disengage
Inna opcja to użyć umiejętności „Disengage”, gdy jest aktywna. Gdy potwór zaczyna skupiać uwagę na tobie, szybciej niż twój zwierzak, użyj „Disengage”, aby przekazać uwagę przeciwnika na twojego podopiecznego. „Disengage” pozwoli, aby cel Łowcy szybko poszukał nowy cel.



Celność (Marksmanship)

Auto Shot
Automatycznie strzela do celu, aż do odwołania. Aktywuj tą umiejętność, kiedy chcesz łatwo otworzyć ogień na twojego wroga.
   
Serpent Sting
Kąsa wroga, zadając X obrażeń natury (Nature) przez Y sekund. Tylko jedno żądło może być aktywne na celu. To powinno być użyte, jeśli zamierzasz walczyć przeciwko potworowi przynajmniej Y sekund. W przeciwnym razie nie zadaje to pełnych obrażeń. Możesz umieścić również na innych potworach, z którymi już walczyłeś, ale mogą one rzucić się na ciebie.
   
Viper Sting
Kąsa twój cel, zabiera X many przez Y sekund. To żądło powinno być używane przeciwko casterom z duża ilością many. PvP: Ten czar nie może być użyty na Wojownikach i Łotrzykach. W dodatku, kiedy zostanie użyte na Druidzie, zabierze mu manę jedynie, gdy będzie w swojej pierwotnej formie. „Viper Sting” nie zabierze many Druidom, którzy są przemienieni.
   
Arcane Shot
Natychmiastowy strzał zadający X obrażeń Arcane.
   
Scorpid Sting
Kąsa wroga, obniżając jego Siłę i Zręczność o X przez Y sekund.
   
Volley
Nieprzerwanie atakuje salwą amunicji na zaznaczony teren zadając X obrażeń Arcane wrogom w granicach Y jardów każdej sekundy przez Z sekund. Ta umiejętność jest przydatna przeciwko kilku celom.
   
Multi-Shot
Strzela kilkoma pociskami uderzając 3 cele na dodatkowe X obrażeń. Ta umiejętność powinna być używana przeciwko kilku celom.
   
Concussive Shot
Oszołamia wroga, zwalnia jego prędkość poruszania się do X% normalnej przez Y sekund.
   
Distracting Shot
Rozprasza uwagę celu, zwiększając jednak uwagę otoczenia na siebie (threat).
   
Aimed Shot
Wycelowany strzał który zwiększa obrażenia z dystansu o X.
   
Hunter's Mark
Zaznacza cel, zwiększając siłę ataku z dystansu dla wszystkich atakujących przeciwko temu celowi o X. W dodatku, taki cel będzie zawsze widziany przez Łowcę, nawet jeśli ukryje się lub stanie się niewidzialny. Cel będzie również zaznaczony na mini-mapce. Działa przez Y minut. Jest to bardzo użyteczne do zaznaczania który cel grupa powinna atakować. Przydaje się również w walkach PvP. Ta umiejętność jest anulowana w momencie śmierci Łowcy.
   
Flare
Odstawia wszystkich schowanych i niewidzialnych wrogów w zasięgu X jardów z zaznaczonej przestrzeni przez Y sekund.
   
Rapid Fire
Obniża czas strzału o X% przez Y sekund. Bądź pewien, że możesz szybko zacząć ostrzał po odblokowaniu tej umiejętności, żebyś mógł w pełni z niej skorzystać.



Pułapki (Traps)
Umieść pułapkę a następnie poprowadź potwora tak, aby w nią wpadł. Staje się to łatwiejsze, gdy masz broń dystansową (strzelbę lub łuk). Jest kilka różnych rodzajów pułapek. Pułapki mogą być umieszczane tylko poza walką. Tylko jedna pułapka naraz może być aktywna.
   
Raptor Strike
Silny atak, który zwiększa obrażenia wręcz o X.
   
Immolation Trap
Umieszcza ogniową pułapkę, która spali pierwszego dochodzącego wroga, zadając X ogniowych obrażeń przez Y sekund. Pułapka będzie istnieć przez Z minut.
   
Frost Trap
Umieszcza mroźną pułapkę, która tworzy wokół siebie gładki obszar lodu, gdy pierwszy wróg znajdzie się w jej okolicy. Wszyscy wrogowie w zasięgu X jardów będą zwolnieni do Y% swojej normalnej szybkości poruszania się. Pułapka będzie istnieć przez Z minut.
   
Explosive Trap
Umieszcza ogniową pułapkę, która eksploduje, gdy w jej pobliżu znajdzie się wróg, zadając od X do Y ogniowych obrażeń i paląc wszystkich wrogów na Z dodatkowych ogniowych obrażeń przez A sekund wszystkim w zasięgu B jardów. Pułapka będzie istnieć przez C minut.
   
Freezing Trap
Umieszcza mroźną pułapkę, która zamraża pierwszego wroga znajdującego się w jej okolicy, uniemożliwiając wszystkie czynności do maksymalnie X sekund. Każde zadane obrażenie złamie lód. Pułapka będzie istnieć prze Y minut.


http://www.wowsignature.com/upload/sign-woob.png

"W dupie mam przeznaczenie, ta skrzynia jest moja"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fizykamedyczna.pun.pl www.nieziemskieistoty.pun.pl www.pretorian.pun.pl www.biedroneczki.pun.pl www.slrr-polmulti.pun.pl