#1 2008-12-21 09:05:45

Woob

Administrator

7427138
Zarejestrowany: 2008-12-20
Posty: 38
Punktów :   

Paladyn

Podstawy
Strażników Świętego Światła oraz obrońców Sojuszu, Paladynów można spotkać w północnych lasach Tirisfal Glades, zwalczających natarcia Foraskenów do południowych ziem Blasted Lands, nieustannie odpychających demoniczne moce z Mrocznego Portalu. Władają magicznymi młotami oraz siłą Światła, ci święci wojownicy okazują siłę w walce, gdziekolwiek tego nie robią, zawsze rzucają się do boju.

Paladyn to połączenie wojownika walczącego wręcz i drugorzędnego castera. Jest to idealna klasa do drużyny z powodu jego umiejętności leczenia, Pieczęci (Seals) i innych zdolności. Paladyni mogą mieć w drużynie jedną aktywną aurę na Paladyna, tak aby użyć specyficznych Pieczęci dla specyficznych graczy. Ta klasa jest trudna do zabicia, dzięki szerokiej gamie defensywnych umiejętności jakie posiada. Paladyni leczą także Świętym Światłem, w odróżnieniu od innych walczących klas. Dobrze walczą z Nieumarłymi, mają przeciwko nim kilka specjalnych zdolności.

Zalety
-Mogą nosić najcięższe zbroje
-Walczą wręcz i mogą także leczyć
-Mogą wskrzeszać innych graczy
-Aury pomagają nie tylko Paladynowi, ale także członkom jego drużyny
-Może przywołać i dosiąść opancerzonego Konia Bitewnego

Wady
-Nie ma tylu zalet i opcji walki co Wojownik
-Nie potrafi nosić tyle rodzajów broni co Wojownik
-Klasa bardzo zależna od ekwipunku

Rola w druzynie
Paladyni to doskonali rycerze w świecącej zbroi, powinni być obecni w najważniejszych momentach. Ich defensywne zdolności pozwalają walczyć jeden na jednego z wrogami i wychodzić z boju zwycięsko - w sumie są przecież tankami. To oczywiście nie jedyne plusy Paladyna, ich aury, pieczęcie, czary leczące i wskrzeszające dają im szanse być pomocnym healerem. Oczywiście nie mówimy ci jak masz grać – jedna z najbardziej fascynujących praktyk z tego rodzaju jest codziennie pomysłowo rozwijana przez graczy!

Dozwolone Rasy : Ludzie, Krasnoludzi, Drenai (w przyszłości)
Standardowe paski : Health/Mana
Typy zbroi : Cloth, Leather, Mail, Tarcze, Plate (Do nauczenia na poziomie 40)
Dozwolone bronie : One- and Two-handed Maces, One- and Two-handed Swords (do nauczenia), One- and Two-handed Axes, Polearms (do nauczenia)

Aury
Możesz mieć tylko jedną aurę naraz aktywną. Musisz zdecydować, która będzie w danym momencie najlepsza. Inni gracze mogą ci pomóc w wyborze najlepszej. Jeśli w jednej grupie jest kilku Paladynów, mogą mieć różne aury aktywne, ale efekty z dwóch takich samych aur nie będą się sumować. Jeśli znajdziesz się w drużynie z innym Paladynem, zapytaj się jakiej aury zamierza używać i sam skorzystaj z innej.

Devotion Aura
Wzmacnia pancerz pobliskich sojuszników. Używaj tego, gdy podczas walki kilkoro członków drużyny otrzymuje obrażenia.
   
Retribution Aura
Zadaje Święte obrażenia każdej kreaturze, która uderzy członka drużyny.
   
Fire Resistance Aura
Zwiększa odporność na ogień u pobliskich członków drużyny o X. Gracze mogą mieć tylko jedną Aurę od jednego Paladyna aktywną na sobie.
   
Shadow Resistance Aura
Zwiększa odporność na magię cienia u pobliskich członków drużyny o X.
   
Frost Resistance Aura
Zwiększa odporność na zamrażanie u pobliskich członków drużyny o X.

Błogosławieństwa (Blessings)
Błogosławieństwo to krótko trwający buff. Paladyn może dać tylko jedno błogosławieństwo na każdego gracza. Zadaniem graczy jest zdecydowanie, które Błogosławieństwo będzie w danej sytuacji najlepiej pasować. Jeśli w drużynie jest kilku Paladynów, limit wynosi jedno Błogosławieństwo na gracza (od jednego Paladyna). Czyli z dwoma Paladynami każdy członek drużyny może otrzymać dwa

Blessing of Might
Zwiększa zadawane obrażenia. Użyj tego na członkach drużyny którzy walczą wręcz przeciwko wrogom.
   
Blessing of Wisdom
Przyśpiesza regenerację many. Używaj tego na czarownikach takich jak Kapłan, Mag itp. Możesz to również użyć na sobie, aby po walce szybko zregenerować manę.
   
Blessing of Protection
Broni od wszelkich fizycznych ataków. To Błogosławieństwo jest użyteczne wyłącznie na członkach drużyny. Kiedy jest to aktywne na jakimś graczu, nie może on atakować lub używać umiejętności fizycznych.
   
Blessing of Salvation
Zmniejsza generowaną widzialność (threat). Jest to bardzo użyteczne casterom takim jak Kapłani czy Magowie, ułatwia im to życie w walce. Potwory nie będą ich tak często atakować i pozwolą zrobić więcej, nie będąc głównym celem wroga.
   
Blessing of Light
Daje Błogosławieństwo na sojuszniczy cel, zwiększając efekty od Świętej Magii użytej na tym celu o X oraz efekty „Flash of Light” o Y. Ostatnie Z minut.
   
Blessing of Freedom
Daje Błogosławieństwo na sojuszniczy cel, chroniąc go od efektów zwalniających prędkość poruszania się, na X sekund. Zadziała na takie efekty jak „Frostbolt”, „Cone of Cold”, czy „Frost Shock”. Nie uchroni od obrażeń zadanych przez „Frost Nova”, „Hamstring”, „Wing Clip”, „Mind Flay”, „Counterattack”, czy „Blast Wave”, a także efektom walki wręcz i ataku z dystansu zwalniającym prędkość.
   
Blessing of Sacrifice
Daje Błogosławieństwo na sojuszniczy cel, przekazując X obrażeń od każdego uderzenia do castera. Ostatnie Y sekund.


Holy
   
Flash of Light
Leczy sojuszniczy cel od X do Y.
   
Holy Light (Healing)
Paladyn jest dobry jako drugorzędny healer ze Świętym Światłem. Możesz pomóc pierwszorzędnym uzdrawiaczom jak Kapłani czy Druidzi, ale będziesz bardzo pomocny, gdy nie będą oni dostępni. Paladyn jest również dobry w trzymaniu healerów przy życiu, jeśli nie mają oni many i są bliscy śmierci. Użyj „Holy Light”, aby utrzymać twoich sojuszników przy życiu. Możesz również skorzystać z tego po walce, aby uzdrowić zranionych towarzyszów.
   
Divine Protection
Jesteś chroniony od wszelkich fizycznych ataków i zaklęć na X sekund, ale podczas trwania tej zdolności nie możesz atakować lub używać fizycznych umiejętności na sobie.
   
Divine Shield
Chroni Paladyna od wszelkich obrażeń i zaklęć na X sekund, lecz zmniejsza prędkość atakowania o X%. Jest to zamiennik „Divine Protection”, ponieważ umożliwia ci atakowanie podczas trwania czaru, w odróżnieniu od „Divine Protection”. Mając aktywną „Divine Shield” możesz także leczyć się!
   
Divine Intervention
Poświęca castera, by wyłączył członka drużyny z walki i ochraniał go od uszkodzeń, lecz nie umożliwia mu to wykonanie żadnego ruchu przez X sekund.
   
Seal of Righteousness
Napełnia Paladyna świętym sprytem na 30 sekund, dodając każdemu atakowi wręcz szanse na dodatkowe X do Y Świętych obrażeń. Uwolnienie tej Pieczęci zada Z obrażeń przeciwnikowi. Tylko jeden wyrok (judgement) może być użyty na wrogu.
   
Seal of Light
Napełnia Paladyna boskim światłem na 30 sekund, dodając każdemu atakowi wręcz szanse na uleczenie Paladyna o Y. Uwolnienie tej Pieczęci spowoduje, że wróg na XX sekund będzie omamiony i każdy atak wręcz przeciwko niemu będzie miał szanse na uleczenie atakującego o Z.
   
Seal of Wisdom
Napełnia Paladyna boską mądrością na 30 sekund, dając każdemu atakowi wręcz szansę na uzupełnienie X many Paladyna. Uwolnienie tej Pieczęci spowoduje omamienie wroga na 30 sekund, powodując, ze ataki na tego wroga dadzą szansę na uzupełnienie X many atakującemu.


Retribution   

Seal of the Crusader
Napełnia Paladyna sprytem bojownika na X sekund, zwiększa moc ataku o Y. Paladyn atakuje także o Z% szybciej, lecz każdy atak zadaje mniej obrażeń. Uwolnienie tej Pieczęci spowoduje oszołomienie wroga na A sekund, zwiększy otrzymane Święte obrażenia o B.
   
Judgement
Uwalnia energię Pieczęci przeciwko wrogowi. Efekt tego zależy od aktywnej wcześniej pieczęci.
   
Consecration
Paladyn poświęca ziemię znajdującą się pod nim, zadając X Świętych obrażeń przez Y sekund, do wrogów którzy weszli na naznaczony teren.


Protection   

Seal of Fury
Napełnia Paladyna boską wściekłością, przez X sekund pozwalając mu zdobyć uwagę przeciwników poprzez walkę wręcz. Uwolnienie tej Pieczęci spowoduje omamienie wroga na Y sekund, powodując że wszystkie Święte czary użyte na wrogu zwiększą uwagę otoczenia.
   
Judgement
Uwalnia energię Pieczęci przeciwko wrogowi. Efekt tego zależy od aktywnej wcześniej pieczęci.
   
Seal of Justice
Napełnia Paladyna sprytem sprawiedliwości, przez X sekund dając szansę każdemu atakowi wręcz na ogłuszenie wroga na Y sekund. Uwolnienie tej Pieczęci spowoduje omamienie wroga na Y sekund, co nie dopuści do ucieczki wroga.


Undead Tools

Kiedy zobaczysz Nieumrałe potwory, zrób użytek ze wszystkich umiejętności, które są specjalnie na taką okazję. Możesz je nabyć u trenera. Potem trenuj je (używając je dalej i dalej) i wtedy będą one bardziej skuteczne. Popytaj gdzie można znaleźć te Nieumrałe potwory.   

Exorcism (DD)
Ten bezpośrednio zadający obrażenia czar jest dobry do wykańczania Nieumrałych potworu, bądź zwabiania ich.
   
Turn Undead
Ta umiejętność zmusza potwora do ucieczki. Jest to przydatne przy masowym zwabianiu. Wybierz jednego potwora, który nie jest atakowany i zmuś go do ucieczki. Wtedy możesz się skupić na pozostałych kreaturach. Jest to także dobra umiejętność przy ucieczce. Kolejnym przydatnym sposobem jest zmuszenie potwora do ucieczki i w tym czasie uleczenie się. Ta umiejętność ma wzmożoną szansę na szybsze zakończenie efektu.




Lay on Hands (bardzo długi czas ładowania)
Zużywa 100% Many. Leczy ciebie lub sojuszniczy cel o tyle życia ile posiada Paladyn, zwiększa też X ich many (jeśli nieużyte na sobie). Pobiera całą manę Paladyna, którą posiadał w momencie użycia tego. To jedna z najlepszych umiejętność Paladyna. Zachowaj to na specjalne okazje kiedy jesteś bliski śmierci, lub musisz uratować twojego członka drużyny. Bądź pewien, że nie zmarnujesz tego; pamiętaj używaj tylko gdy naprawdę musisz. Z drugiej strony jeśli nigdy nie będziesz z tego korzystać to również to marnujesz.
   
Uciekanie (ekstremalne)
Najpierw zacznij uciekać. Tuż przed śmiercią, użyj „Lay on Hands” na sobie. Teraz kontynuuj bieg. Po kilku chwilach użyj „Divine Shield”. Z tymi umiejętnościami możesz uciec na odpowiedni dystans, nawet jeśli goni cię chmara wrogów.
   
Ekwipunek
Skoncentruj się na przedmiotach które dodają dużo wytrzymałości (stamina) i obrony. Możesz korzystać z miecza lub innym tego typu orężu i tarczy, lub dwuręcznego miecza lub maczugi. Być może będziesz chciał trenować wszystkie z umiejętności władania broniami i będziesz mógł wybierać, z której posiadanej broni skorzystać.
   
Dwuręczne bronie vs. Tarcza i Jednoręczne bronie
Obie opcje są dobre. Dwuręczna broń jest skuteczna przeciwko potworom z mocnym pancerzem. Jednoręczne bronie natomiast są lepsze przeciwko wrogom, których chciałbyś zatrzymać, a także przeciwko potworom z gorszym pancerzem. Możesz wytrenować obie opcje i zmieniać je w zależności od sytuacji.


http://www.wowsignature.com/upload/sign-woob.png

"W dupie mam przeznaczenie, ta skrzynia jest moja"

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nieziemskieistoty.pun.pl www.slrr-polmulti.pun.pl www.pretorian.pun.pl www.cycling-manager.pun.pl www.biedroneczki.pun.pl